Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2010 08:00 - Изповед на дяволчето ФЮТ
Автор: cornflower Категория: Изкуство   
Прочетен: 9098 Коментари: 18 Гласове:
25

Последна промяна: 01.12.2010 15:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image



Позволете да ви се представя - аз съм котаракът ФЮТ!

Не се плашете, знаете, че Фют е добричко дяволче. Така ме кръсти Люба, когато неизвестно откъде, паднах на балкона й. Аз нещастникът, изглеждах досущ като извънземен - черен скелет с огромни уши. Интуицията ми подсказа, че съм попаднал на точното място. Втренчих очи в нея и започнах да пищя, докато не ме нахрани. Но тя реши, че не съм й нужен и ми показа пътя. Три пъти ме изхвърля навън, а аз се връщах, убеден, че съм намерил своя дом. Атакувах прозорците и отказвах да напусна балкона, макар че териториите бяха отдавна маркирани от стария котарак – титулярът Тигър. Същият седеше важно на парапета и буташе с лапа обратно всички котЕта, които се катереха нагоре по лозата, опитвайки да превземат рибената крепост на Люба. Но аз нали съм хитър и упорит, успях! Веднага я впечатлих с интелигентност. Вижте ме, ммоля – родЕн благородник, с черен фрак и златна папионка (жив диригент на хор за мацки!).



image

 

Държа да поясня, че не Люба е рисувала носа ми, нито папионката.

Просто шегичка на природата!

Естествено, след моите неуморни атаки, Люба се смили и реши да ми даде шанс.

Да ви кажа под секрет - не е лесно да си имаш работа с естет. По дрехите посреща, по ума изпраща: лицето ми било недорисувано, папионката ми била килната! Но аз нали съм умен, успях да превърна недостатъците в предимство. Започнах да демонстрирам способности и реших да докажа, че мога да бъда полезен. Някой да не ме вземе за коминочистач?! Не бе, мухоловец съм! Хващам мухи във въздуха и ги изяждам!

Така спечелих Люба и се настаних в дома й, без да ме смущава непрекъснатото ръмжене на стопанина Тигър. Правя се, че не разбирам неговия език и с присъщата ми бързина, почти винаги успявам да му открадна храната, възползвайки се от тежестта и достолепито на старшия. Какво да се прави, борба за съществуване! Станах силен и загладих косъм – виждате как съм се лъснал! После, досещате се, превърнах къщата в спортна площадка, нали трябва да изразходвам енергия. Втурнах се главоломно в приключения, пускайки в ход дяволските си номера, коронният от които - да се катеря по пижамата на Люба, докато си мие зъбите. Няма пролука, в която не се пъхнах. Веднъж заспах между дрехите в пералнята. Добре, че ме забелязаха, иначе щях да изпера кожуха. Чашата обаче преля, когато нахапах листата на цветния фикус Бенджамин, вземайки го за катерачка. Без малко да ми покажат отново пътя, но слава Богу, размина се! Бях омилостивен по любвеобилност. Окуражен отново, атакувах спалнята на Люба, която бе последната ми цел и се скрих в гардероба. За зла участ се напишках от радост, та се наложи да ме изхвърлят точно като мръсно коте!

Тогава се взе компромисно решение за топла къщичка под балконската маса. Полека-лека започнах да се поддавам на опитомяване и приех условието примирен. Защото съм умно коте с фрак! Само дето щеше да ми бъде скучно там сам, ако нямах вяра в себе си...

И ето, че дойде ред да ви разкажа как осъвремених Андерсен!

В една от нощните си разходки под балкона, срещнах хубавицата Герда, с най-красивите зелени очи. Тук трябва да поясня в скоба, че рицарски се бих за нея с Кай. Отнех му я, недохранен беше. Да ме прости Андерсен за този грях, но си струваше да ревизирам  класиката заради тая пухланка! Как ви звучи Фют и Герда? Дяволска работа, но вие бихте ли устояли на тази красавица? Веднага я поканих в балконското си жилище. Очарована от моя джентълменски вид, тя прие безрезервно и ми подари сърцето си. Преливам от любов като я гледам! Ставам рано, за да получа храна, докато тя направи утринния си тоалет. Нали е дама,  мие се непрекъснато и става все по-беличка, пухкава и сладичка...

Щастлив съм с постиженията си! На Люба поднасям извинения с дълбок котешки реверанс за дяволските номера! Благодарности, че ме спаси от контейнера - нали съм интелигентно коте с фрак и папионка!

С поздрав, мряу:  дяволският котарак ФЮТ


image

обич

image

и вричане

image

с прегръдка

image

страстна...

image

чистница

image

обич единствена

image

акробатка

image

колко си хубава!

image

идилия

image

сладуранка

image

  и пухланка...

image

кой казва, че съм грозен?

image

моя завинаги

image

целувам ви ръка, госпожо!

image

и аз теб...

image

превръща ме в цветно петно

image

тази любов...





Тагове:   изповед,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - наистина любов - последната снимка:)
01.12.2010 09:14
ама са игриви и дяволити
Фют и Герда
цитирай
2. cornflower - martiniki - наистина любов - последната снимка:)
01.12.2010 09:22
и първата...
благодарим за комплимента!
цитирай
3. makont - Как хубаво си го написала,
01.12.2010 12:18
малкия палавник, упорит стар ерген, я как ухажва. Развесели ме неговата гледна точка и как е покорил и теб, не само любимата си. Хубав ден!
цитирай
4. cornflower - makont - Как хубаво си го написала,
01.12.2010 12:54
Благодаря ти!
Едно уточнение - Фют е млад ухажор, връстник на Герда.
цитирай
5. phoenix2000 - Фют
01.12.2010 13:02
готим мацуран мухоловец, а и мацката му готина

С Поздрав
цитирай
6. cornflower - phoenix2000 - Фют
01.12.2010 13:27
Готини са, благодаря!
И са пример са отношение между хората, каквито днес почти не се срещат...
цитирай
7. zvezdichka - Mного са
03.12.2010 21:45
сладки :). Фют е "скромен", интелигентен и красив :))). Интересно ми беше да погледна през неговите очи :).
Поздрави и приятни почивни дни!
цитирай
8. cornflower - zvezdichka
04.12.2010 08:00
И котетата се раждат интелигентни днес, но Фют е гениален.
Знае какво иска и го постига.
Едва го пуснах вътре и гледам, се самообслужил - гризе под масата ...вафла..
Благодаря ти, Звездна!
цитирай
9. анонимен - ....Елица
06.12.2010 14:52
Много сладък този Фют и неговата пухкава изгора-
зная каква наслада ти носи общуването с тях-
и аз си имам едно Фютче в къщи,но от женски пол.
Понякога ни ядосват,но радостните и забавни моменти
винаги са повече!
Хубавичко ги намачкай и нацелувай от мен!
цитирай
10. cornflower - .Елица
06.12.2010 16:27
Здравей, Елица!
Голяма любов са котките, но и голяма грижа!
Благодаря ти!
цитирай
11. muhaninja - :)))
08.12.2010 15:49
Сладури, дано ти носят много радост! Котките са гальовни същества, а има и нещо неземно в тях...
цитирай
12. cornflower - muhaninja - :)))
08.12.2010 16:09
наистина, благодаря ти!
цитирай
13. erato7 - Брей, че са хубавци тези гальовн...
09.12.2010 20:15
Брей, че са хубавци тези гальовници! Нека само да те радват:)))
цитирай
14. libertybell - :)))
09.12.2010 22:00
чудесна двойка!
А възрастният котарак как приема Герда?
цитирай
15. cornflower - erato7
10.12.2010 09:22
Радват ме, но стават опасни. В момента играят на хокей с един кестен по теракота...
цитирай
16. cornflower - libertybell - :)))
10.12.2010 09:24
За сега старшия се примири с присъствието и на двамата. А Герда изглежда да му е дъщеря. Познавам потомството му по цвета на очите...
цитирай
17. tili - Фют каточе ли
11.12.2010 17:02
е роднина с това родопско одеало. Такава цветова хармония:)))
Много не развесели, благодаря ти!
цитирай
18. cornflower - tili
12.12.2010 08:58
Здравей, Тили!
Много е весело с изобретателния Фют, иначе Герда слушка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cornflower
Категория: Изкуство
Прочетен: 1399700
Постинги: 158
Коментари: 2101
Гласове: 19757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930