Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 21:14 - ВЪЛЧИ СЕРИАЛ
Автор: cornflower Категория: Изкуство   
Прочетен: 4670 Коментари: 9 Гласове:
13

Последна промяна: 31.12.2009 15:33


Сякаш живея в устата на вълк - метафора на живота ми.
Имало казват по-лесно. Не разбрах какви са тези обиталища. Или не ме интересуват.
Да се плъзгам по нищото. Ее, не ми се даде...
И не искам!
От вълк на вълк и от трън, на глог - на галоп!
По скален терен нагоре и все по-нагоре...
Ето, над мен се прозява един гладен! Зинал е да ме погълне и иска точно мене! Надолу - пропаст!
Докато изработя спасителна стратегия, падам в огромна паст. Ссстрашни зъби..Хайде пак борба, Давид! Зареждам отново гориво и продължавам. По-добре нагоре. А как ми се иска едно мъничко лирическо отклоненийце за глътка въздух. Няма! Сбъркали са ме със Жана Дарк. Искат! Вълци са и ме искат за стръв. Мене искат! Приближават ме дипломатично и започват ухажванията.
Само да им се вържеш...
Изпиват ти съдържанието и те хвърлят за подметка. После хубавичко ще си изтрият краката в тебе. Да не остане следа. Ехе-ей, я изчезвай! Искам да избягам, нооо предупреждават ме, без хитрости...и ей ги пак - огромни челюсти! Запрятам ръкави и започвам да уча как се вадят зъби.Един по един, като за всеки се изисква отделна техника..Налага се обезвреждане. Хм! Стигам чак до облагородяване. Няма лошо. Без вълци ще скучая.. Трябва първо да се погрижа за външния им вид, за да има тръпка. Противникът ми трябва да изглежда добре, за да го уважавам. Ако не, сритан е предварително. Особено държа да е интелигентен, за да не сбъркам програмата. Небрежно елегантен. Сега следва предупреждение: при нечистоплътност се задействат всичките ми аларми! После идва здрав ритник...и грижа за възпитанието! Горко му, ако тоя вълчо ми замирише и на нафталин! Задължително трябва да е с нов репертоар. И да не прави правописни грешки! Я, тоя с празната глава го освобождавам, че го избива много на копи-пейст. После ще иска да ми отнеме авторските права
и иди го гони. Тия вълци забравят що усилия съм употребила за очовечаването им. И тоя ще хукне през трънака с развети знамена, чета да води. После -
с моите камъни, по моята глава! Ама като се съберат десетина такива, глутница правят и няма спасение! Такава финна стратегия ще ми изработят, че съм разкъсана! И започва едно ръфане - с моите думи...
Не, не, не, не, не, не, - баста!


* * * * * * *


Минават един по един покрай мене, без да ги издирвам. Не държа непременно да се запознавам с тях, но ги наблюдавам като се изнизват пред очите ми. Душат и се облизват, стараейки се да привлекат вниманието ми. Различно опасни и съблазнителни типажи - както си ги пожелая! Не им обръщам особено внимание, докато обръчът не се стесни и някой се търкулне в краката ми.
От гледна точка на безопасност, често се налага първа да предприема действие. Защото знаете, хищниците си имат закон на джунглата...
Тези, които вече са преминали, са обезвредени и се оттеглят завинаги в леговищата си, ближейки рани. Мислех, че ще бъдат достатъчен урок за глутницата,
за да ме остави на мира, но вълците държат да ми се представят до един. Таят надежда, че някой ще издържи теста ми и ще се глави водач...
И нали са вълци от класа, винаги ме изненадват с хватките си. Достойно защитават вида си. Оценявам ги като добри противници. Изпитвам удоволствие,
когато преодоляват препятствията, за да им измислям по-големи.
Най-кръвожадните са най-ласкателни. В тъмното очичките им светят като звездици. Ахтунг! Мярка последна - заиграват влюбени!
Грубияните пък позират в най-префинена
поза. Но най-често объркват крачката и сами падат в собствения си капан...
Съжалявам ги, но не мога да им помогна - все пак изучавам вида, за да не бъда изядена...
Когато пропадат, им давам възможност да се реабилитират. Поотръсквам ги за яките и със силен плесник ги изправям отново на ринга. Да продължават. Че без вълци светът накъде?
Точат лиги, търсейки скритата тайна на моя сексапил. Уж интелигентни, а се изпльоскват по очи, още преди да изявят намеренията си. Чак ме заболява от разбитата им на прах ухажорска философия!
Провалят се до един, в опити да се метнат на гърба ми, за да останат там...


* * * * * * *


Вълчиците ме надушват по-бързо и от мъжкарите,
и плъзват по петите ми. Действам им като предупредителен знак. Уаууу, трябва на всяка цена да ме прогонят далече, извън орбитата на конкуренцията! Това са най-стръвните шайки. Погват ме, още като видят, че катеря поредната стръмнина. Съвършените им хватки изискват от моя страна особен съхранителен инстинкт и тренинг. Трябва винаги да показвам разположение, да бъда тактична и щедра. Държа се поощряващо и уча дамите как да подобряват външния си вид, за да не се плашат от съперничество. Препоръчвам им грижи най-вече за вътрешната красота, за да бъдат харесвани, но това не се подема. Нито се разбира. Надуват се със силикон и дрънчат с празни глави. Никакви теории за ограмотяване не минават на сдружението с хищна цел. Уау, следват пиратски набези върху моята персона! Кръвожадничките ми, не се отказват лесно - налага се често да ги поразритвам по стръмнините надолу. След време изпълзяват отново
и стават още по-хищни. Съжалявам ги все пак и им давам шанс да ме догонят. Не целя унищожение, имат си право на живот.
За да не свършва и моето катерене...
Става трагично, когато бедните ми вълчици си повярват.
Поради недостиг на сиво вещество трябва да е.
Във всеки случай, крайният резултат е един перфектен авторски черен пиар!

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Ама как си го написала :)
16.10.2009 13:10
Сладур!:)
Желая ти хубав петъчен ден с много приятни емоции вечерта!:)
цитирай
2. cornflower - iliada
16.10.2009 13:23
Хах, с един единак съм!
Благодаря, желая и на теб поетичен петък, Илиада!
цитирай
3. compassion - Никакви вълци не виждам
17.10.2009 17:44
толкова опитомени са, че приличат на овчици, а аз самата .... сигурно най-голямата... овца.
цитирай
4. cornflower - compassion
17.10.2009 18:13
Хм, вярвам ти, ти живееш в друг свят...възможна трансформация от крайностите...
но сигурно срещаш и `червени шапчици`.

цитирай
5. compassion - ХА-ХА-ХА,
18.10.2009 14:52
"червените шапчици" са при червените фенери, а аз, бидейки овца, си паса кротко в моята ливада, така, че не си пречим.
цитирай
6. cornflower - compassion
18.10.2009 15:04
имам впредвид `предрешени, т.е. фалшиви, а ти как ме разбра?
цитирай
7. compassion - И аз така те разбрах
19.10.2009 11:41
при "червените фенери" в Амстердам е фалшивата любов.
цитирай
8. mamas - Страхотна алегория!
09.11.2009 14:34
Поздравления!
цитирай
9. cornflower - mamas
09.11.2009 14:46
:))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cornflower
Категория: Изкуство
Прочетен: 1394922
Постинги: 158
Коментари: 2101
Гласове: 19757
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031