Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2018 15:12 - Да обичаш лудостта
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 2997 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще искаш да се влюбиш в лудостта.
Пред мен и тя била би безобидна.
Опитай се, предай се на страстта,
а после... Космос няма да ти стигне.

И ти ще станеш скитник, като мен,
а кожата човешка ще е тясна.
Бетоните ще виждаш в цвят зелен,
а в дребния си, кротък бит - опасност.

Повярвай, ще обикнеш лудостта - 
приятелка любима на творците.
С глава ще чупиш крепостна стена,
ще пееш псалми с хора на щурците.

И в някакъв неземен, странен сън,
ще носиш на див бродник орисията - 
да търсиш своенравен, остър трън,
за да поддържаш пулса на стихията.

Ще я приемеш. Просто лудостта
е шифъра за тайното ми име.
Когато с нея литнеш над света,
с най-топлия южняк ще си замина.




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Ето за това говоря!
10.05.2018 16:54
Майсторката на истинската Поезия, Приятелката ми Земела, клиска на "втора", защото смотаните русофилистици трябва да напомпат дебилските си глупости, които в 99% от случаите са носител на тягостно настроение, а не лежерност и трепет както Творчеството тук.
И това е така именно, защото не съм някой изкукал пенсионер, който да опорочава тази Поезия с глупендерско помпане.
А би било коренно различно, ако ситуацията е на ниво спортсменско съревнование.
Но не би.
Заради комплексарите, на които им дай да хванат помпата и повдигнат изкуствено пенис... упс - самочувствието си.

Извини ме, Мила, но бях "длъжен" да го кажа, при все, че понацапах постинга ти.
Но понеже ти няма как да ми се обидиш, та си го позволих.

ПС: Под днешния постинг, който Корти излъчи от моя профил - ОК - не се вясвай.
Но под следващия...
Който ще е Поезия...
Особено когато ти... (знаеш)

ПХ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1636694
Постинги: 512
Коментари: 1732
Гласове: 24008
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930