Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2009 13:08 - ВМЕСТО ПРЕДГОВОР
Автор: cornflower Категория: Изкуство   
Прочетен: 23597 Коментари: 68 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2009 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм литератор и нямам никакви претенции за литературата. Това е второто ми амплоа. Пиша само тогава, когато имам какво да кажа. В случая не мога да премълча дилетанщината, която се разплиска из блога по повод идеята за издаване на Поетичен сборник. Преди всичко искам да благодаря на Владимир Качаклиев за меценатството - прави му чест,  че иска да осъществи този културен проект!  Затова своевременно го подкрепих с идеята нос Шабла да стане домакин на първото издание, на празника на Слънцето - Джулай морнинг. Наблюдавайки процеса обаче, стигам до заключението, че авторите на идеята за Сборника рискуват да я самоунищожат. Те не искат да се вслушат в гласа на специалисти - литератори, а се оставят на течението на сивата вълна, която за съжаление представлява мнозинството тук. Вече предупредих за тази опасност в официалния си коментар при Качаклиев.
И понеже позицията ми дава обратен ефект /което не ме изненадва при моя житейски опит/, решавам да се разгранича още по-ясно от инерцията.
Този културен продукт, както и да се формулира от авторите си като `свободен`, не може да бъде освободен от основни правила, на които трябва да отговаря. Блогът вече показа, че има необходимия интелектуален капацитет. Страшното е, че отново дилетанщината взема връх. Като човек, който има и отстоява претенции в областта на Културата, не съм съгласна да споделям такава `свобода`, равнявайки се по критерии от низините. Не козирувам на посредсвеността, която общо взето дава облик на Блога и срещу която всички протестираме. Категорично заявявам, че ако нещата не поемат правилната посока, се оттеглям от целия проект! Защото не искам да участвам в Сборник на недоразумението, където `куцо и сакато` ще остави послание за бъдещето. Сборник с лице на блондинка, зашлевил звучен плесник на Поезията!   Морето не е до колене!   Поздрави от моя бряг!   Люба ЗАХОВА  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evelin - @}----;-----
28.05.2009 13:45

Поздрав за позицията, Люба! :)

ПОДКРЕПЯМ!

С уважение: Адриана Зарева
цитирай
2. valsodar - Хахаха, ох - права си. И най-добрата ...
28.05.2009 13:49
Хахаха, ох - права си.

И най-добрата идея може да бъде унищожена с посредствената си реализиация!

Идеята по принцип наистина си е добра, но...
както бе казал Геройко, човешкият материал за прилагането и нещо не става.

Както и да е, все пак това е първи опит, надявам се посредственото стихоплетство за в бъдеще да отпадне, за да не стане конкурса - конкурс на поетичната диария.
цитирай
3. cornflower - evelin
28.05.2009 13:52
Благодаря ти!
Пуснах преди теб коментар на непознат никнейм, но ми изчезна!
Моля за извинение!
цитирай
4. cornflower - valsodar
28.05.2009 13:53
Привет на непретопяемите!
цитирай
5. tili - Дълбоко уважавам професионализма!
28.05.2009 14:47
С риск да си навлека неприязънта на някои хора, считам, че блог-пространството е наистина място за свободно споделяне на всякакви идеи. Може да служи и като лаборатория за още нереализирани творби за изследване мнението на публиката. Понякога има интересни неща. Но да бъде основно професионо поле за изява - това е несериозно! Още повече ако някой има наистина творчески амбиции. На какъв принцип ще бъде съставен този колективен сборник? Не ми е ясно, а и от полемиките виждам, че май на никого не е.

Поздрав за позицията!
цитирай
6. cornflower - tili
28.05.2009 14:59
За професионализма си права. Но компромисите трябва да се правят в границите на допустимото.
За принципите - нали тях обсъждаме - да бъдат изработени от всички. Виж коментарите в блога на Качаклиев - продукта се пече. И точно е усещането ти, че така безпринципен, може да се пръкне уродливичък, с претенции да зашлеви истинската поезия. Нали за това говоря.
Благодаря ти!
цитирай
7. kavarma - Тук има няколко души, които наис...
28.05.2009 16:10
Тук има няколко души, които наистина пишат много добре, но останалото е повече от посредствено, а в дадени моменти е и отчайващо трагикомично.
Принципно може да се издаде всичко - дори и надписите в обществените тоалетни. Зависи, какво искаш да постигнеш.
цитирай
8. cornflower - kavarma
28.05.2009 16:24
Така е, но трябва нещата да се прецизират максимално. Например аз не съм съгласна в Сборника да има стих на един анонимен герой, който да си кажем истината, често ни разсмива, но не му е мястото в него.
Злика, приятелю, свий платната на твоя цинизъм!
цитирай
9. tili - До kavarma
28.05.2009 16:54
На тези дейности им се казва "инсталация" и са залегнали в успеха на много съвременни художници ;-)) Имам предвид надписите в тоалетните и на други места.
цитирай
10. benra - Поздрави
28.05.2009 17:23
за позицията, която напълно подкрепям.
На мнение съм, че подобен сборник трябва да бъде издържан в литературно отношение и всеки компромис би се явил културно отстъпление. В името на?
Още веднъж - поздрави!
цитирай
11. cornflower - benra
28.05.2009 17:33
Свободното време, тоест времето на демокрация не означава слободия. Има си правила и който ги пренебрегва, създава сурогати.
Всяка минута се питам защо живея толкова зле?
Ами ето защо - претенцията на фалша да бъде истина...
цитирай
12. benra - фалшът
28.05.2009 17:39
има това свойство да се припознава за ценност...за жалост
цитирай
13. cornflower - benra
28.05.2009 18:14
Благодаря ти, Бенра!
цитирай
14. boristodorov56 - Защо не направиш това изявление при Ка4ака,
28.05.2009 18:19
мисля, че е време нещата да са прекипели от
суетност и всичко да влезе в нормолно русло.
Мисля по същия начин - макар и малко емоционално - го обясних вече почти същото там.
цитирай
15. cornflower - boristodorov56
28.05.2009 18:30
Разбира се, че не може да мине без емоции. Но не трябва да се допускат истерии, които обръщат колата. Откъде накъде една блондинка от Северното море, осмисляща ежедневието си с долни интриги в блога и плюене по България нон стоп, ще се оказва най-важния фактор, точно при създаване на Поетичен сборник!?
Това е България, която ние пишещите, с кръв и нокти извоюваме всяка минута от лапите на звяра!
Така че - всяка жаба да си знае гьола!
цитирай
16. anastasiia - ...
28.05.2009 20:12
...Подкрепям позицията ти, Люба!...
И те поздравявам!...
цитирай
17. cornflower - anastasiia
28.05.2009 20:24
Борба с псевдокултурата, Ася!
Ето ти атестат за изборите, където пак нещо друго ще се случи, не и да спечели българския избирател...

ВАЛЕНТИН ЙОРДАНОВ

Предизборно да вдигнем черен флаг!
Да обявим национален траур!
Бездарници ще управляват пак.
За палците си, да се хванем здраво.

Културата е само силикон.
Децата ни, се хранят с наркотици.
С решетки е заключен всеки дом,
а в клетка, песента не е за птици...

Шляпаме през майчини сълзи.
По митингите ходим на концерти.
За блага дума искаме пари.
Азис е по-велик дори от Верди.

"Земя като една човешка длан",
от гето по-нищожна е в момента,
приличаща на пъкленски казан.
Заврял, а най-отгоре екстременти.

Послушайте! Да вдигнем черен флаг!
Калта в душите лепне като дъвка.
Не пойни птички, а се чува грак.
От тъмното, надеждата изсъхва...
цитирай
18. анонимен - Сестра ми!
28.05.2009 21:01
Тва сичкото, дето коментирате тук е нещо сериозно и Борето е прав да го постнете при Владо! Щот Кака ше помогне, ма Кака ного чете докато работи и като види некви неандерталски плахи опити на зели се на сериозно псевдотворци - ше ви скъса телефоните!...Моля ви, намерете начин да се отсее плявата, щот ми се струва, че рискувате наистина да резнете идеята в зародиш!!! :)

За поръчката - работи се по въпроса, ше обърнем света, но ше успеем! Просто...времето ми е ного кът!!! Споко! :)
цитирай
19. allbi - спокойно !!!
28.05.2009 21:06
аз ще съм първата която ще се оттегли !!!
" Сборник с лице на блондинка, зашлевил звучен плесник на Поезията!"

цитирай
20. cornflower - bateto
28.05.2009 21:20
Брат ми!
Неграмотията в България расте лавинообразно и ше ни зарине всичките!
Питай ме между другото колко крошета изритах по поетеси, дето не знаят правописа...
Това е терор!
цитирай
21. cornflower - allbi
28.05.2009 21:22
Миличка, нека не се предаваме толкова бързо, а да помогнем всички добрата идея да процъфти!
Ти нали си знаменоска?
цитирай
22. allbi - сори,
28.05.2009 21:47
обаче съм блонди ...
явно не ставам...
цитирай
23. cornflower - allbi
28.05.2009 21:55
Приемам това за шега.
Но ако и ти не можеш да разбереш метафората, тогава?
цитирай
24. allbi - виждам, че си си променила горния коментар ...
28.05.2009 22:29
и мисля, че не си права и това с блондитата...
нали от началото се знаеше, че ще се равняваш
по такива ...
ама карай...
цитирай
25. cornflower - allbi
28.05.2009 22:35
Един поет би трябвало да разбере правилно метафората ми за блондинките.
Като казвам `лице на блондинка`имам впредвид не външността, а съдържанието вътре..
цитирай
26. allbi - аз никога не съм имала претенции
28.05.2009 22:39
за поет и съжалявам, че се подведох
виждайки другите които се вписаха преди мен...
пък нали съм блонди отива ми да не нося на метафора :))
цитирай
27. cornflower - allbi
28.05.2009 22:47
Ти си ми симпатична, защото не си нахална като блонди. Всеки трябва реално да преценява себе си, без да се изхвърля.
И най-важното - да се учи!

Пък ако все още не си ме разбрала, нека батето да те светне с един виц за блондинките...

Благодаря ти!
цитирай
28. boristodorov56 - http://ljube. com/imgs/2008/...
29.05.2009 01:23
http://ljube.com/imgs/2008/01/interviewwithgodbg1.swf
цитирай
29. boristodorov56 - http://ljube. com/imgs/2008/...
29.05.2009 01:35
http://ljube.com/imgs/2008/01/interviewwithgodbg1.swf
цитирай
30. cornflower - boristodorov56
29.05.2009 07:55
Благодаря ти за това ИНТЕРВЮ С ГОСПОД!

Бих го поставила в Поетичния сборник "ВМЕСТО ПРЕДГОВОР", ако зависи от мен.
Когато всички видят клипа, ще настъпи консенсуса.
Знаеш ли, може би няма да ми повярваш, но аз наистина помолих БОГ да ни помогне. И ето, той ме чу и ми даде твоя отговор - този клип!

Прошката ще я дадем, но трябва първо да се поиска. Аз държа да се изпълнят условията от коментара ми при Качаклиев.

"НЕКА ХОРАТА ЗНАЯТ, ЧЕ ЩЕ БДЯ НАД ТЯХ ВИНАГИ" - финални думи на Господ от интервюто!
цитирай
31. allbi - обаче има хора,
29.05.2009 08:57
които си мислят, че могат да са на ниво Бог...
и да съдят и преценяват ...
цитирай
32. cornflower - allbi
29.05.2009 09:17
Учи се, Алби, учи се!
Виж клипчето и го наизусти ако трябва, учи се...

Нямам претенции да бъда "на ниво Бог" /виж се как се изразяваш/, но ниво имам, дадено ми от Бога, който ми дава правото да преценявам!
цитирай
33. cornflower - отговор на vanya70
29.05.2009 10:08
8. cornflower - Мила Ваня от Божествените Родопи!
09:07 в постинга ДО ФАР СЪМ РОДЕНА

Аз съм грамотен човек и зная какво говоря!
А отговора ти е като за елементарен човек!
Моля те, прочети внимателно моя постинг ВМЕСТО ПРЕДГОВОР, заедно с коментарите!
Виждам ти се дребнава? - още по-лош атестат за теб!
Вместо да се извините, че искахте с Джулия да наложите посредствеността, скачаш пак на бой с глупостите си!
Защото ти си автора на великото недоразумение, че от моето обръщение "Чакам Ви на моя бряг!" крещи собственическо чувство!!!
Ако те чуят Вазов /Отечество мое/ и Каравелов /моя горо/, ще се обърнат в гроба!
Можеш ли с този тъпизъм да имаш претенции да ме оборваш?!?
Може ли Джулия да ме обвинява в "егоЙзъм"?!?
Моля, застанете си на мястото и нямайте претенции да налагате блондипоезията в блога!
Какво остава пък да диктувате правилата за написване на Поетичния сборник!
Учете се!
Изучете първо българската граматика!
Изучете класиката в българската литература!
И ако нещо ви светне в главиците, тогава хващайте перото!
Защото, това което правите е терор върху всички нас!
Терор на неграмотията, която ще ни унищожи като нация!
Учи се, "Ваня от Божествените Родопи",/ което според твоята логика, би трябвало май да звучи собственически???/
Моля, дайте път на истинската Култура!!!
цитирай
34. benra - всъщност,
29.05.2009 10:26
къде се събират творбите за поетичния сборник? Би ми било интересно да ги разгледам...Помня-преди известно време мернах нещо по темата, имаше зададени линкове, но после забравих къде са...
цитирай
35. cornflower - benra
29.05.2009 10:31
виж ka4ak.blog.bg
цитирай
36. benra - ...
29.05.2009 10:34
благодаря!
цитирай
37. cornflower - към krasimira75
29.05.2009 10:43
Моля за извинение, че изтрих коментара ти.
Не беше цензура, а защото е написан на латиница, неясен и както се подразбира...с правописни грешки.
Ако искаш го повтори, но преди това ще трябва да се консултираш с учителя си по граматика. И ти си блонди с претенция, която окончава мн. число с `й`.
цитирай
38. анонимен - kakata
29.05.2009 11:10
Ot mahalata sam i nemoga da pi6a.Blodnita sme,no po dobri ot teb.
цитирай
39. анонимен - Ayyyyyyy
29.05.2009 11:12
ЛЕЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
КОЛКО СИ ОТРАКАНА:))тИ ЛИ КОЯТО ЗАМОТВАШ ГЛАВИТЕ С КНИГАТА:)Ти много си образована бе како:))))Аз съм от махалата бе како,кючек знам да играя,ама ти да лъжеш само умееш:0Снимката ми ти вади очичките ли,радвам се,ще се пукнеш от злоба.дано да те разберат какво си по рано,че ще изгорят хубави хора.
цитирай
40. cornflower - krasimira75
29.05.2009 11:25
Благодаря ти, че се отзова да потвърдиш констатациите ми точно такива - рошава и по домашни чехли... Ти си един от `образците`, които висят на първа страница и диктуват правилата на играта. А от нивото на твоя кичозен профил не можеш да имаш такива претинции, миличка! Нали затова си поръча креватна живопис за илюстрации на Поетичния сборник. За тебе по-високо нема!
Съжалявам, че го казвам, но трябва да се защитя заради помията, която изляхте върху мен!
цитирай
41. cornflower - kosara2008 и ДО ФАР СЪМ РОДЕНА
29.05.2009 11:27
9. kosara2008 - толкова много ми хареса...
11:14
Усещане...

мой коментар при Корнфлауър и при Качак...не ми е безразлично, просто...



"Чакам ви на моя бряг"...прекрасно е, покана, чувството ...че някой там, на брега ...чака те...неизказаното топло...прохладата на морето и този бряг...всеки има свой бряг и тук ,една прекрасна жена е пожелала да го сподели с някой/някои...приласкава душата ми...тук има един силен мъж, който се нагърбва да го стори...поклон от мен...

затова от пиедестала на моето светоусещане казвам и няма да повтарям;)...когато
някой/някои

немогат, незнаят, неискат...

абе изобщо не са в състояние да различат посланието в написаното/сиреч казано...
ами не коментирайте бе хора...като сте житейсконеграмотнонеподготвени що се врете с "капацитетни" отзиви...

"нейния бряг" да! това е брегът, светът, сърцето, душата на Корни...и тя ви кани да бъдете гост и приятел...там, на брега...

следя историята на това творение и се радвам, знаех си , че ще има и негативностти, те просто са част от ежедневието , едва ли имам право да давам акъл като не съм участник, но съм съмишленик на всичко което ще РОДИ КНИГАТА

идеята, авторите/поети!...самия факт за толкова добронамерено дело...прекрасност е, Книга е това!!!ще я разлистя с благоговение и с благодарност към всички...
...

корабът трябва да стигне до брега, да...
цитирай
42. henzelski - Не съм
29.05.2009 12:32
чел коментарите в блога на Ка4ак, ама да си кажа...;))
Люба, този проблем го имаме всяка година в Дружеството на писателите от нашата област. Всички членове участват със свои творби за периодичното издание на алманаха ни, но не всички влизат. Нито като творби, нито като автори. И всеки път има една камара обидени. Ама какво от това?! Редколегията, съставена от членове на управителния съвет, прави подборката, защото това и е работата, и решава кои творби да бъдат допуснати в изданието. Толкова!
Тук обаче е по-различно. Не беше предварително обявено, че ще има подборка, а точно обратното - че всички участвали в конкурса творби ще намерят място в сборника. Доколкото си спомням... И още нещо. Да не забравяме, че Ка4ак ще издаде този сборник със свои средства. А "който плаща, той поръчва музиката", нали... Каквото той реши, това ще е! Пренията са излишни.
цитирай
43. cornflower - henzelski
29.05.2009 12:45
Разбира се, че всичко зависи от Качаклиев и негово право!
Аз съм в контакт с него и мисля, че скоро нещата ще си дойдат на мястото.
Уважавам идеята му, която той ще изложи в предговор.
Сега се търсят литератори за редакция на книгата. Първата е Адриана Зарева /Евелин/.
Моля желаещите други да се обадят.

Да, вярно е, че регламента не беше правилно обявен в началото. Това е задължение на Клеопатра и Пегас, които са носители на идеята за конкурса.
цитирай
44. sowhat - люба
29.05.2009 12:50
аз те подкрепям.

но като видна блондинка, отказвам да обясня защо :)
цитирай
45. cornflower - sowhat
29.05.2009 12:56
Благодаря ти, имах нужда от твоята подкрепа, защото си голям поет!
И затова ще приема шегата от `видна блондинка`.
цитирай
46. martiniki - имаш
29.05.2009 13:04
дъждовното ми рамо :)
цитирай
47. feq - Естествено, "пресяване" трябва да има...
29.05.2009 13:18
Съвсем нормално е журито и продуцентите да преценят какво да бъде съдържанието на сборника.
Много от нас вероятно са решили импулсивно да участват.
Не трябва да има обидени, това не е детското предаване "Кой е по-ПО-НАЙ", нали?
Аз също оттеглям моите скромни "творби" и най-вече стихчето анонимният посетител:

http://feq.blog.bg/drugi/2009/05/05/poeziiata-moiat-jivot-3.330817
цитирай
48. cornflower - martiniki
29.05.2009 13:25
най-истинското...благодаря...
цитирай
49. cornflower - feq
29.05.2009 13:35
Помисли, моля те и не действай импулсивно!
Искам да подчертая дебело, че всички поети, заявили участие в Сборника, ще бъдат вътре в него! Въпроса е да са представени подобаващо.
Моите претенции не са да изхвърлям когото и да е било, а да дам възможност на истинските капацитети да диктуват правилата за Сборника!
Имат думата РЕДАКТОРИТЕ!
Чакам да се обявят!
цитирай
50. tili - Малеей!
29.05.2009 17:13
Като че съм в "Сивото поточе", само липсва пияният Дончо Цончев да ръси бисери от маса на маса. Да живее blog.bg, че ми беше домъчняло за старите клубове ;-))
цитирай
51. cornflower - tili
29.05.2009 18:07
Между хората, оставили тук коментар няма противоречие.
цитирай
52. tili - Така е,
29.05.2009 18:52
с изключение на една-две прехвърчали искрици, но има нещо от атмосферата.
цитирай
53. cornflower - tili
29.05.2009 19:26
Постингът прочетен от 277 души до момента, които /подразбира се/, че също не са против изложената от мен позиция.
цитирай
54. vitaniya - Принципно - съгласна,
29.05.2009 23:59
конкретно - примитивизмът, както и посредствеността са задушаващи явления, все по-често, все по- широко и все по-дълбоко! Въпреки че нямам наблюдения относно авторите, не изключвам варианта броя на чалга- творенията да е многоброен ...
а това не само ще провали идеята ви, то ще задуши и поезията вътре ...

Сори, стана по-хаотично, отколкото трябваше ... но това е важно, без да съм поетеса, без да имам необходимите теоретични литературни познания... не по-малко е важно уважението към читателя ... Пощадете го!
цитирай
55. borjanmljakov - бенра, соуот и хелзинки пишат чудесни стихове.
30.05.2009 00:03
Пишете ми по това.
цитирай
56. cornflower - vitaniya
30.05.2009 06:12
Съгласна съм, това беше поводът за този постинг.
След твърде емоционалния дебат, който беше необходим, трябва да се получи качествен продукт.
Хорът на поетите в блога не трябва да звучи фалшиво.

Утрото е по-мъдро от вечерта!

КРАЙ НА ОБСЪЖДАНИЯТА!

КАЧАКЛИЕВ Е НА ХОД!

КНИГАТА ВЕЧЕ СЕ РАБОТИ - ДА Й ПОЖЕЛАЕМ НА ДОБЪР ПЪТ!

цитирай
57. cornflower - borianmljakov
30.05.2009 06:25
Разбира се, и аз ги харесвам!
Обещаваме да поднесем на читателите един красив букет от различни индивидуалности!
цитирай
58. анонимен - Приятели,
30.05.2009 15:07
ще забавите ли предпечата и печата за да имам време да напиша прекрасен стих, който да посветя на моята ГОЛЯМА любов и, който да включите около средата на книгата? :-D

\m/
//
цитирай
59. cornflower - zlika
30.05.2009 17:03
Приятелю, изпусна кораба - той отдавна се люшка в синьото море - виж пред нас айсберг...дай бинокъл....вниманиеее капитанеееееееееееееее, десен на борд...пред нас пиратски коооооораб!!!!!!
а ти не губи кураж, Злика, напиши своя стих за голямата си любов и го пусни в бутилка...така най-бързо ще стигне до нея...
цитирай
60. iliada - Погледнах тук
30.05.2009 22:35
и не мога да повярвам какво става , а всичко започна така добре.Иска ми се да вярвам ,че и така ще приключи ,но това зависи от всички нас !
Подкрепям написаното от теб , Люба!:)
цитирай
61. cornflower - iliada
31.05.2009 05:23
Успяхме, Илиада!
Бог е с нас!

Не хора, не дезертирам! По тази причина изтрих тук коментарите на Михала и Илиада - сутринта явно не съм се изразила точно.
Исках да кажа, че участвам в Сборника извънконкурсно - т.е. не целя класации, награди и такива подобни!
Всичко е наред!

ЛЮБА С ЛЮБОВ
цитирай
62. allbi - СЛОВА ЗАВЕТИ - БОТЕВ
31.05.2009 07:43


"Само онзи, който е свободен, само той може да се нарече човек в пълния смисъл на думата"

в. "Знаме" бр. 23, 27 юли 1875 г.

"Както окото е потребно за светлината, ухото за звукът, а разумът за разбирането и на най-простите истини,
така също науката, образованието и развитието са потребни за който и да е народ, за да достигне до известна
степен на своето благосъстояние..."

в. "Знаме" бр. 1, 8 декември 1874 г.

"Идеята за свободата е всесилна и любовта към нея сичко може да прави."

в. "Знаме" 22, 13 юли 1875 г.


слагам го и тук да ти благодаря, че ме накара да се замисля и да се разровя и първото нещо на което попаднах беше то
сигурно не е случайно
НАЛИ???
цитирай
63. veselaj - Аз също не съм литератор и участвах в ...
01.06.2009 18:24
Аз също не съм литератор и участвах в конкурса само заради идеята. Едва ли ще има някой, който да се обиди, ако "Творбата" му не се публикува или се редактира. Почти всички сме лаици - глупаво е да се вземаме насериозно. Ще се радвам, ако успея да дойда на срещата:))) А вие "правете каквото трябва, пък да става каквото ще!" :))))
цитирай
64. cornflower - allbi, veselaj
01.06.2009 18:27
Благодаря ви и заповядайте!
цитирай
65. kosara2008 - Корн има ти са върна от
01.06.2009 18:49
хайдушката полана и та пуснаха тейзи левенти юнаци...мислех си ареее корни няма да я има поне пет дни и пет Нощи а то...ъх, да са радвам ли ли да не се радвам кат сум си тъкъфа шарена всеки миг...
радост си ми ,Корни...ако нящо ти си чини много бляскаво в очите дъ знаеш...я сум:)))честит празник на детето в теб, в теб...ей, ввикам си пак за тейзи юнаци и чевермето...:)))))- хубава вечерница за теб, аз изсчезвам след малко, а у дома не мога са доредя...цулуфка зъ касмет!!!
цитирай
66. cornflower - Пуснаха ме, Косарке, юнаците!
01.06.2009 19:06
Как няма да ме пуснат като ги е страх...и тях въртя на чеверменце...ех, ще има пак, пак, тук на Фара...ти само ела на Джулая, пък да видиш - поканила съм цялата Добричка дружина юнаци - все левенти...пък да видиш фойерверки....у София ше се види...
целувка и от мен...и чакам те!
цитирай
67. ianchefff - защо изобщо се нервираш
11.06.2009 13:49
излишно?
Остави ги да правят каквото искат.
Хев фън...
:)))
цитирай
68. cornflower - iancheff
11.06.2009 14:24
не може...когато е свързано с моето име.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cornflower
Категория: Изкуство
Прочетен: 1399650
Постинги: 158
Коментари: 2101
Гласове: 19757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930