Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2009 17:07 - ДО ФАР СЪМ РОДЕНА
Автор: cornflower Категория: Изкуство   
Прочетен: 6511 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 06.07.2010 21:14


Започвам да разбирам Божието провидение - защо на брега стоя и не мога да тръгна,                     и чакам дъжда. Земята изгаря в жега пустинна и само морето ме пълни с вяра.   И днес, когато небето почерня, повярвах, че ще дойде Дъжда, но отново всичко се изля в морето! ...Небето чака покаяние...   Все пак Шабла е единственият бряг на моята надежда. Питам се цял живот защо ме закотвя това море? Вкамених се от чакане - една бяла чайка на брега. На толкова хора пътя показах, сама безпосочна останах.                До фар съм родена... Поне море си имам!   Трябва да тръгвам, а аз все чакам дъжда...


image

 
Вижте Изгрева на Слънцето тук:
http://cornflower.blog.bg/turizam/2009/06/02/via-pontica-shabla.342907
   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Не само до фар си родена:
27.05.2009 17:12
"На толкова хора пътя показах..."
Може би си фар!
цитирай
2. kosara2008 - !!!
28.05.2009 12:30
"Трябва да тръгвам, а аз все чакам дъжда..."

искам
да видя как си шепнат...море и дъжд
две еднакви състояния
и мълчанието им е сила
кап кап кап
и после рисуват по луната ...мечти
и изричат безмълвни заклинания...
целувката е обич
и фар
и е море под дъжд ...завинаги

а онази чужда мъгла
е
коварство и грях
безока, безлика, безпаметна
пръкналf се от големите сетивни разлики
ниски температури
делби и меч
четирилистна детелина е да успееш

да им посочиш пътя и как да затворят вратата отвън

на сухи и премълчани прегръдки по им е лесно
висока скала е брега и фар за нощта,


но
камъни хвърлят...
и оцеляват в разградените си пристани
където
отдавна са
хербаризирали своите пътеводни звезди

а ти уханно морско цвете
си имаш фар
и душа,
и сърце,
и копнеж,

и свое вълче око
и в тихото чакане... ехо

приютила е много луни тази вълшебна приказка
и сребреят в мрака очакваните капки дъжд...

обичам тръгвайки
да оставям...послание
опаковано в приятелска усмивка

за теб , Корни ...


цитирай
3. cornflower - kosara2008 - моя златна!
28.05.2009 13:59
уморих се -
мъничка капчица дъжд
и вливам се тихо
в морето...
цитирай
4. kosara2008 - !?!?!?
28.05.2009 14:45
умора??!?!остави я..в най-дъбокото

това погорнонописаното ми си е лично за теб,за теб

виж го как цопна като малко, изгладено от ласкавите морски вълнички...камъче - кадемче...за теб е...Чакаща дъжда
цитирай
5. cornflower - kosara2008
28.05.2009 15:08
ТИ СИ МОЯТ ФАВОРИТ,
мое слънчево момиче! Щастлива съм, че те чета - росичка, рекичка, океанче и море от поезия!
Без теб няма да изгрее слънцето на Джулая!
Прегръщам те и ти благодаря!
Моля те прати ми линка с танцуващата Косарка - не казвай, че друг изпълнява танца...
цитирай
6. kosara2008 - !!!
28.05.2009 15:28

http://www.vbox7.com/play:66e08aa9

ех,...но уви! това е солистката на големия ирландски танцов състав LORD OF THE DANSE
***вълшебни са***

руския
TODES,също са неповторими...
цитирай
7. vanya70 - Стихотворението е хубаво,
29.05.2009 08:35
но от това "извинение", което си написала виждам, че не си ме разбрала и го приема за признак на дребнавост. Извинявам се, ако съм причина да я проявиш!
цитирай
8. cornflower - Мила Ваня от Божествените Родопи!
29.05.2009 09:07
Аз съм грамотен човек и зная какво говоря!
А отговора ти е като за елементарен човек!
Моля те, прочети внимателно моя постинг ВМЕСТО ПРЕДГОВОР, заедно с коментарите!
Виждам ти се дребнава? - още по-лош атестат за теб!
Вместо да се извините, че искахте с Джулия да наложите посредствеността, скачаш пак на бой с глупостите си!
Защото ти си автора на великото недоразумение, че от моето обръщение "Чакам Ви на моя бряг!" крещи собственическо чувство!!!
Ако те чуят Вазов /Отечество мое/ и Каравелов /моя горо/, ще се обърнат в гроба!
Можеш ли с този тъпизъм да имаш претенции да ме оборваш?!?
Може ли Джулия да ме обвинява в "егоЙзъм"?!?
Моля, застанете си на мястото и нямайте претенции да налагате блондипоезията в блога!
Какво остава пък да диктувате правилата за написване на Поетичния сборник!
Учете се!
Изучете първо българската граматика!
Изучете класиката в българската литература!
И ако нещо ви светне в главиците, тогава хващайте перото!
Защото, това което правите е терор върху всички нас!
Терор на неграмотията, която ще ни унищожи като нация!
Учи се, "Ваня от Божествените Родопи",/ което според твоята логика, би трябвало май да звучи собственически???/!
Моля, дайте път на истинската Култура!!!
цитирай
9. kosara2008 - толкова много ми хареса...
29.05.2009 11:14
Усещане...

мой коментар при Корнфлауър и при Качак...не ми е безразлично, просто...



"Чакам ви на моя бряг"...прекрасно е, покана, чувството ...че някой там, на брега ...чака те...неизказаното топло...прохладата на морето и този бряг...всеки има свой бряг и тук ,една прекрасна жена е пожелала да го сподели с някой/някои...приласкава душата ми...тук има един силен мъж, който се нагърбва да го стори...поклон от мен...

затова от пиедестала на моето светоусещане казвам и няма да повтарям;)...когато
някой/някои

немогат, незнаят, неискат...

абе изобщо не са в състояние да различат посланието в написаното/сиреч казано...
ами не коментирайте бе хора...като сте житейсконеграмотнонеподготвени що се врете с "капацитетни" отзиви...

"нейния бряг" да! това е брегът, светът, сърцето, душата на Корни...и тя ви кани да бъдете гост и приятел...там, на брега...

следя историята на това творение и се радвам, знаех си , че ще има и негативностти, те просто са част от ежедневието , едва ли имам право да давам акъл като не съм участник, но съм съмишленик на всичко което ще РОДИ КНИГАТА

идеята, авторите/поети!...самия факт за толкова добронамерено дело...прекрасност е, Книга е това!!!ще я разлистя с благоговение и с благодарност към всички...
...

корабът трябва да стигне до брега, да...
цитирай
10. cornflower - kosara2008
29.05.2009 14:19
Трябва, Косара, с помощтта на капитана и екипажа...

Ето, този дъжд чакам...

Благодаря...
цитирай
11. kosara2008 - :)
30.05.2009 14:20
имаш при мен поздрав от сърце и душа, Чакаща дъжда...

и както би казал злика или неговата голема любов...грамадански гуш:)
цитирай
12. cornflower - kosara
30.05.2009 14:26
а от мен железен гуш, щото облякох рицарски доспехи, до излизане на книгата..
благодарности като море!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cornflower
Категория: Изкуство
Прочетен: 1394925
Постинги: 158
Коментари: 2101
Гласове: 19757
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031